Kategorie

Zadaj pytanie farmaceucie


Zobacz nas na facebooku

Pomoc


Staraliśmy się, aby nasz system internetowy był jak najbardziej intuicyjny oraz wygodny w użyciu i mamy nadzieję, że się nam to udało.

Sama procedura zamówienia składa się z kilku etapów:

Przeniesienie towaru/towarów do koszyka i potwierdzenie realizacji zamówienia.

Wpisanie danych bilingowych lub zalogowanie się w przypadku posiadania konta przez użytkownika.

Wybór sposobu płatności: płatność przelewem tradycyjnym lub poprzez system PAYEEZY co wiąże się z przekierowaniem Państwa na stronę serwisu płatności online.

Zakończenie zamówienia


Po wykonaniu czynności związanych z zamówieniem otrzymają Państwo e-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia poprzez nacisnięcie odpowiedniego linka. Jeżeli będą Państwo korzystali z kanałów płatności elektronicznych PAYEEZY to po autoryzacji transakcji także zostaną Państwo poinformowani e-mailem o swojej płatności.

Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na każde Państwa pytanie:

PYTANIA OGÓLNE, STATUS ZAMÓWIEŃ, ETC.
apteka@delta-pharm.pl

PŁATNOŚCI TRADYCYJNYM PRZELEWEM
bok@delta-pharm.pl

REKLAMACJE
reklamacje@delta-pharm.pl



Do Państwa dyspozycji jest także INFOLINIA: 801 000 665 czynna w godzinach 9-17.

Na najczęściej zadawane przez Państwa pytania odpowiadamy poniżej:

 



1. Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy kurierem UPS wynosi 19,90 PLN lub paczką pocztową ekonomiczną 7,90 PLN. Przy zakupach od kwoty 199 PLN koszt dostawy jest bezpłatny - paczka pocztowa ekonomiczna (kurierem UPS od 300 PLN).

Porada: Najkorzystniej dla Państwa jest kumulować zakupy na przykład poprzez robienie wspólnych zamówień.

 



2. W jaki sposób mogę zapłacić?

Oferujemy kilka form płatności:

  • Płatności elektroniczne [PAYEEZY]:

KARTA PŁATNICZA,
CYFROWE PORTFELE MASTER PASS ORAZ PŁATNOŚĆ MOBILNA BLIK,
SZYBKIE E-PRZELEWY BANKOWE

  • Tradycyjny przelew bankowy na konto apteki delta-pharm.pl - w  ALIOR BANK S.A. o nr: 
 
89 2490 0005 0000 4600 8392 8268

  • Gotówka lub karta płatnicza przy odbiorze towaru w naszej aptece w Krakowie.

 



3. W jakim czasie jest realizowane zamówienie?

Staramy się aby czas realizacji zamówienia nie przekraczał 2-3 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia i dokonania przez Państwa płatności. 99% oferowanego asortymentu stanowi stan magazynowy naszej apteki. Po wysłaniu przesyłki przez nas otrzymują Państwo informacje w formie elektronicznej wraz z numerem listu przewozowego. W każdej chwili mają Państwo możliwość monitorowania swojej przesyłki przez system informatyczny naszego kuriera to jest firmy UPS.

 



4. Czy po odbiór osobisty zamówienia w Państwa aptece ogólnodostępnej w Krakowie przy ulicy Krowoderskich Zuchów 14 paczka zostanie mi wydana bez oczekiwania w kolejce?

Tak. Klienci, którzy odbierają swoje zamówienie złożone przez system internetowy obsługiwani są poza kolejnością.

 



5. Czy dokonując zakupów w delta-pharm.pl muszę się zarejestrować?

Nie. Nie muszą się Państwo rejestrować u nas w systemie, aby dokonać zakupów. Jednakże zakładając konto użytkownika w przyszłości będą Państwo mogli liczyć na szereg korzyści.

 



6. Co zrobić jeżeli dostarczona przesyłka jest uszkodzona?

Należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz możliwie szybko skontaktować się z nami w celu wyjaśnienia sprawy [e-mail: lub telefonicznie].

 



7. Czy płatności kanałami elektronicznymi są bezpieczne?

Usługa PAYEEZY umożliwia przyjęcie zapłaty za pośrednictwem Internetu. Może być wykorzystywana jako sposób przyjmowania płatności otwarty 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Każda transakcja podlega autoryzacji przez wydawcę karty w czasie rzeczywistym. Oznacza to natychmiastowe zablokowanie środków na rachunku bankowym Państwa Klienta na rzecz realizowanej płatności. Ponadto, specjalnie dla transakcji internetowych wykorzystujemy autoryzację trzydomenową (3D Secure), dzięki której FDP umożliwia bankowi dodatkowe zweryfikowanie posiadacza karty.